Xperia E Dual



Selepas berkembang kepada air anti mudah alih, Sony Ericsson kini cuba untuk mengembangkan sayapnya ke lebih banyak inovasi dengan melancarkan Xperia E Dual. Lihat sahaja pelbagai ciri-ciri yang dibentangkan dalam sebuah alat yang mempunyai saiz skrin HVGA 3.5-inci (320 x 480 piksel) adalah. Berikut kajian dua telefon android sim milik Soner itu.

Qualcomm MSM7227A SoC haus, pemproses teras tunggal dan Cortex-A5 GPU Adreno 200 Xperia E Dual juga merosakkan telinga pengguna kerana teknologi haedphone xLOUD dan 3D Surround Sound. 512 MB RAM, kelajuan jam 1GHz dan kamera 3.2 MP Sony dibentangkan. Pada kali pertama keluar dari alat-alat ini Air OS Android 4.0 Ice Cream Sandwich, tetapi tidak lama lagi akan dinaik taraf kepada Jelly Bean.

Xperia E pemilihan warna Dual

Precious dalam sekisaran 1.9 juta telefon pintar ini mempunyai dimensi 113.5 x 61.8 x 11 mm dan berat 115.7 gram menjadikannya selesa di tangan atau di dalam poket. Badan belakangnya mempunyai tekstur bergetah dan lapisan untuk melindungi daripada calar dan kesan jari.

kapasiti Dilengkapi sebasar 4 GB memori dalaman dan memori luaran pada bateri Xperia E Dual 1500 mAh boleh menggunakan telefon selama 6 jam. Walaupun ia boleh memainkan muzik selama 30 jam, 8 jam video bermain kegemaran dan siap sedia jam 530 di rangkaian 3G.

Seperti yang didedahkan oleh PhoneArena Xperia E Dual akan dilancarkan pada Q1 2013.



Credit : Youtube
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Xperia E Dual

0 carutan:

Post a Comment