Satu siaran utama bagi separuh pertama 2016 berada di luar, masa untuk melihat apa yang bernilai menghabiskan wang tunai keras anda yang diperolehi. Dengan segala yang baik yang kita lihat di MWC dipaparkan (dan acara-acara lain), terdapat saiz yang sama seperti yang menakjubkan peringkat kemasukan dan midrange telefon bimbit di luar sana.

Dan kita tidak menggunakan cahaya "menakjubkan" di sini, 200 € 300 € telefon tawaran unibodies logam, kamera mampu, chipset lebih cepat, bateri yang besar, kerja-kerja. Anda juga boleh mendapatkan telefon logam-berpakaian pada hanya lebih € 100 - membeli-belah pintar boleh mendapatkan anda alat berkualiti walaupun anda dgn sedikit wang.

Itulah titik artikel ini, untuk memastikan anda di landasan yang betul, mata kepada apa yang baik di luar sana dan memberi amaran terhadap beberapa pemilihan yang buruk yang berpotensi.

Hari-hari ini terdapat hanya dua perkara di mana anda benar-benar perlu berbelanja lebih untuk mendapatkan lebih banyak - skrin dan kamera. The € 600 + aplikasi perdana mempunyai skrin mata-pop dengan rendering sempurna warna, cahaya matahari kebolehbacaan yang sangat baik dan barangan seperti Always On mod.

Mereka juga mempunyai kamera yang mengendalikan pelbagai jenis fotografi cukup baik supaya anda boleh meninggalkan kamera digital anda di rumah dan menumpukan kepada masa ini bukannya menetapkan dan cepat.

Semua yang lain mengalami penurunan - pasti, aplikasi perdana mendapatkan chipset terkini, tetapi perbezaan yang dilihat dalam kelajuan mungkin tidak selalunya jelas. pemaju permainan perlu membangunkan untuk orang ramai, jadi permainan jarang perlu Chipset 9000 + untuk bekerja. Bateri sering lebih baik dalam rendah akhir mewah, kualiti audio yang baik hanya penting dengan headphone yang berharga lebih daripada beberapa telefon dalam senarai ini dan sebagainya.

Untuk setiap telefon kami senaraikan spesifikasi yang paling penting dalam jadual untuk membuat perbandingan lebih mudah. Jika anda perlu menyelam ke dalam lebih terperinci, kita mempunyai banyak ulasan telefon ini. Kami mengeluarkan aduan yang relevan daripada kajian ini supaya anda akan tahu kelemahan setiap telefon.

Membina-up didorong oleh harga - kita bermula dari sub € 100 telefon dan pergi sepanjang jalan untuk barangan premium. Anda boleh membaca akhir-ke-hujung atau melompat terus ke halaman yang sepadan dengan bajet anda. Jika anda berbuat demikian walaupun, jangan lupa untuk menyemak bab sebelumnya dan yang selepas. Ia sama ada boleh menjimatkan beberapa dolar atau membantu anda melihat telefon yang memberikan anda sesuatu yang anda mahu pada harga premium yang diterima.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related :

0 carutan:

Post a Comment