Samsung Galaxy S7 Edge





2016 adalah tahun bahawa Samsung akhirnya berjaya membawa semua bersama-sama dan membuat telefon sempurna berhampiran. Galaxy S7 tidak melengkung seperti Samsung Galaxy S7 Edge, serta S-Pen toting sebagai Nota 7, tetapi kebanyakan orang perlu membeli telefon.


Terdapat persaingan sudah tentu datang dari iPhone 7, tetapi fon kepala bicu peranti dilaporkan kurang tidak mendapat berputar darah kami terlebih dahulu.

Dengan kamera ace, badan curvy, air rintangan dan dilucutkan kembali perisian; Galaxy S7 boleh menjadi telefon tahun ini.

Setelah besar, dan sangat diperlukan, perubahan arah reka bentuk Samsung mengambil Galaxy S6 dan Galaxy S6 Edge pada 2015, semua khabar angin menunjuk perkara yang kekal lebih kurang sama untuk Galaxy S7.

Well, tidak seperti Apple, HTC atau Sony membuat perubahan drastik kepada reka bentuk perindustrian mereka setiap tahun.

Dan itulah apa yang berlaku di sini. Letakkan Galaxy S6 dan S7 sebelah anda akan sukar ditolak ke secara langsung pilih yang mana. Terus terang, ia tidak mengganggu saya walaupun sedikit. S6 sudah salah satu daripada telefon terbaik yang berpandangan sekitar, dan Galaxy S7 berikut saman.

Kedua-dua depan dan belakang ditutup dengan Gorilla Glass 4, manakala ular rim logam di antara. Dua butang kelantangan duduk di satu pihak, dengan suis siap sedia / utama di sisi lain. Ia kelihatan bersih, dengan percuma pulangan daripada tanda-tanda selain logo Samsung.

Kanta kamera kini duduk hanya kira-kira siram dengan badan kaca juga. Ini mungkin kelihatan perubahan kecil, tetapi ia membuat perbezaan yang besar. Saya kini boleh mengetuk keluar e-mel dengan yang rata telefon di atas meja saya tanpa ia melompat dan goyang dari sisi ke sisi.

Terdapat satu perubahan reka bentuk yang ketara di belakang - keluk sedikit sekarang, seperti yang mereka lakukan pada Galaxy Note lebih besar 5, dan ia membuat perubahan besar kepada bagaimana Galaxy S7 merasakan. Walaupun S6 merasakan keras dan kaku, Galaxy S7 susut secara senyap-senyap ke dalam tapak tangan saya. Ini jauh lebih ergonomik dan mengambilnya dari permukaan rata untuk membuat ia lebih mudah.

Dan cara sebelah hampir cair ke dalam gelas sahaja kelihatan sialan sejuk. Kerja yang baik, Samsung.

Ini adalah satu cap jari magnet mutlak, walaupun. Selepas beberapa minit penggunaan, seluruh kembali ke dalam keadaan huru-hara kotor yang perlu dihapuskan turun dengan kain microfibre.

Di bahagian atas adalah dulang Nano SIM, yang kini memegang slot microSD, ditambah mikrofon. Bahagian bawah menempatkan soket fon kepala, mikrofon lain, pembesar suara dan port USB mikro untuk mengecas.

pembesar suara, yang merupakan salah satu daripada beberapa salah langkah pada telefon ini. Ini menghadap ke bawah, akan mudah disekat oleh tangan saya apabila bermain permainan dan ia kedengaran tinny dan diputarbelitkan pada jumlah yang lebih tinggi. Saya rasa speaker hadapan menghadap tidak termasuk jadi yang mengelilingi skrin boleh dikekalkan pada paras minimum, tetapi masih mengecewakan apabila pembesar suara kedengaran tidak baik.

Ia telah dicadangkan bahawa Samsung akan membuat pertukaran besar kepada yang baru, boleh balik USB penyambung-C sudah digunakan pada Nexus 6P, OnePlus 2 dan LG G5, tetapi belum lagi.

Secara jujur, USB-C adalah lebih daripada penghalang dari bantuan dalam beberapa minit. Anda tidak boleh menggunakan salah satu daripada kabel yang telah anda ambil selama ini dan ia tidak bermakna pengecasan pesat. Ini bermakna S7 tidak keterangan yang cukup bahawa pada masa akan datang, walaupun.

hadapan lagi mempunyai wajah yang bersih mengenainya. butang rumah panjang masih duduk di bahagian bawah skrin, dan masih menonjol keluar sedikit, bukannya cekung seperti iPhone. Bagi saya, ini adalah plus - rasanya lebih baik untuk tekan butang rumah Galaxy S7 daripada 6S iPhone - tetapi beberapa pasukan TrustedReviews berfikir sebaliknya. Mereka adalah salah, sudah tentu, tetapi ia menarik bagaimana apa-apa pilihan reka bentuk kecil boleh membahagikan orang.

Disimpan di dalam butang rumah adalah sensor cap jari yang benar-benar cepat dan tepat yang hampir sama kelajuan 6S iPhone, tetapi ia adalah sedikit perlahan daripada Nexus 6P ini. Perbezaan adalah minimum, walaupun, dan sesuatu yang anda hanya dapat melihat jika anda mempunyai dua sebelah menyebelah.

Adalah jelas dari Galaxy S7 bahawa Samsung mendengar maklum balas pelanggan dan membawa balik ciri kegemaran anda dari katalog belakang Galaxy. pengembangan MicroSD adalah satu, dan kalis air IP68 adalah satu lagi.

Yang terakhir ini bukanlah ciri-ciri penting, tetapi ia adalah menarik bahawa ia telah ditambah tanpa dipaksa untuk menukar reka bentuk. Tiada kepak, tidak tebal dan tidak ada ruang tambahan antara skrin dan kaca ditambah.

Apa Kedudukan IP68 bermakna? Nah, anda akan dapat untuk dunk Galaxy S7 1m air sehingga 30 minit tanpa kerosakan kepada telefon. Atau, jika anda suka Lil 'Wayne, anda boleh memadamkan beberapa botol champagne. Jelas.

Ia menjadi klise bahawa telefon semakin nipis dan nipis setiap tahun, tetapi itu tidak berlaku dengan S7. Ia adalah sedikit lebih tebal daripada sebelumnya dan mempunyai berat badan yang baik kepadanya. Rasanya kukuh dan mahal, walaupun tidak ditapis seperti yang anda harapkan daripada telefon dengan kaca di bahagian depan dan belakang. Saya jatuh kira-kira empat kaki ke lantai keras dan bertahan tanpa sebarang masalah.

Samsung telah terperangkap dengan skrin 5.1-inci adalah sama, terdapat hujung Galaxy S7 jika anda mahu sesuatu yang lebih besar, dan ia menyegarkan untuk mempunyai telefon mudah alih utama yang terasa padat dan mudah untuk memegang. Ini adalah kira-kira saiz yang sama seperti iPhone 6S, yang hanya mempunyai skrin 4.7 inci, dan jauh lebih kecil daripada peranti bahagian akhir dari LG, Huawei dan Google.

Datang dari menggunakan Edge S7, saya pada mulanya sedikit underwhelmed oleh Galaxy S7. Ia tidak cukup mempunyai faktor wow curvier tidak saudaranya. Tetapi selepas beberapa ketika ia menjadi telefon kegemaran saya untuk digunakan setiap hari. Ia berasa hebat, ia adalah saiz yang sempurna dan tidak membuat apa-apa pengorbanan - kecuali mungkin penceramah - untuk sampai ke sana.

Tutup dengan sempurna. Itulah cara terbaik untuk menggambarkan kemunculan Samsung Galaxy S7.

Tidak banyak yang benar-benar berubah daripada S6 keluar, tetapi ia masih memegang sebagai paparan terbaik pada telefon pintar.

Ia masih 5.1 inci qHD panel dengan resolusi 2560 x 1440, dan seperti setiap perdana Galaxy ini, ia menggunakan teknologi Super AMOLED Samsung, bukannya LCD yang lebih biasa.

paparan AMOLED adalah jauh lebih baik di pamer kulit hitam daripada LCD. Bukan mencari sedikit kelabu dan dicuci, kulit hitam di sini dimeterai dalam. Ada yang mengatakan skrin AMOLED menghasilkan warna yang terlalu tepu, jadi merah tersebut kelihatan lebih cerah daripada yang sepatutnya, tetapi ia tidak banyak masalah di sini. Dan jika anda benar-benar suka perkara-perkara yang melembutkan, ada gambar daripada tetapan untuk itu.

Mempunyai begitu banyak piksel tersekat ke dalam ruang yang agak kecil bermakna anda tidak boleh benar-benar melihat satu piksel dari yang lain, dan ketajaman yang menjadikan segala-galanya daripada permainan untuk menonton YouTube keseronokan mutlak. Alto Adventure memainkan bulat atau Monument Valley pada skrin ini dan anda akan segera ditarik balik oleh butiran tajam dan pembiakan warna terang.

Saya biasanya tidak akan menonton filem pada skrin saiz ini, tetapi panel di sini adalah begitu indah yang saya tidak boleh membantu sesat di dalamnya.

Satu perkara yang telah berubah kali ini adalah penambahan 'Always-on' paparan baru.

Oleh kerana cara kerja skrin AMOLED, mereka tidak perlu untuk menerangi seluruh skrin sepanjang masa. Mereka boleh memilih piksel individu dan hanya menunjukkan kepada mereka, menjaga segala sesuatu yang lain di luar. Jadi, apabila Galaxy S7 dikunci mereka boleh menunjukkan masa, tarikh dan beberapa bit yang lain maklumat pada skrin tanpa makan melalui terlalu banyak bateri.

Ia adalah sentuhan baik, dan baik untuk cepat memeriksa masa semasa telefon sedang berehat di atas meja anda atau meja sisi katil. Tetapi ia adalah satu kemas kini perisian yang baik atau dua pendek yang benar-benar berguna.

Pertama, ia hanya akan menunjukkan pemberitahuan daripada pelbagai aplikasi - ia adalah terhad kepada Mesej sendiri Samsung, E-mel dan Telefon. Jika anda seperti saya, kerap menggunakan WhatsApp, Gmail dan Facebook Messenger, tidak ada ini akan muncul. Ia adalah memalukan, dan membuat notis banyak perkara yang kurang berguna.

Saya juga mahu lebih kawalan ke atas mod. Tiada tetapan untuk melaraskan kecerahan, yang menyebabkan beberapa masalah apabila anda berada di dalam bilik gelap, dan selain daripada memilih sama ada anda mahu untuk menunjukkan kalendar, tiada penyesuaian dibenarkan.

Menggunakan bateri tambahan juga. Kira-kira 1-2% setiap jam, sehingga 15% atau lebih setiap hari. Ia berlaku kerana anda berbaloi, tetapi ia boleh menjadi jauh lebih baik.

hanya mengomel saya dengan paparan pada Samsung Galaxy S7 adalah bahawa, dalam keadaan cerah, ia boleh menjadi sangat sukar untuk membaca - sudah pasti lebih daripada panel LCD pada 6S iPhone. Walaupun dengan rangsangan yang kecerahan sepanjang jalan sehingga, anda perlu untuk sengetkan skrin atau mencari beberapa naungan untuk menghentikan diri juling itu.

Nasib baik, tidak seperti Galaxy S7 Edge, mempunyai pandangan yang besar dan tidak mengalami latar belakang putih semakin diwarnai dengan biru.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Samsung Galaxy S7 Edge

0 carutan:

Post a Comment