Program Pay Per Click Terkini 2016 Dari Negara Indonesia

Masa Admin ini akan membincangkan, Apa dan Bagaimana Ia sistem PPC adalah? Pay Per Click atau PPC adalah kaedah disingkat iklan internet perkongsian di mana webmaster atau pemilik laman web akan dibayar pada setiap pengunjung laman mengklik link iklan yang dipasang di laman web atau blog-nya. Mungkin anda sudah tahu yang paling terkenal PPC PPC google adsense, google adsense tapi sekarang sudah keperluan nerapin sangat ketat sehingga banyak publisher Indonesia sering ditolak semasa mendaftar, web atau blog. Juga Baca: Sumber Wang Pendapatan dari Internet yang Terbukti Menjana 2016
Syarat yang harus dipenuhi oleh sebahagian besar penerbit adalah bahawa kita harus daftarkan kualiti blog, laman web mungkin tidak men-download mp3 dll Oleh kerana itu sekarang banyak diminati dari Indonesia PPC. Berikut adalah beberapa laman web yang saya cintai PPC Indonesia yang bergerak di bidang-bidang seperti google adsense. Syarat yang diberikan di laman-laman berikut tidak terlalu sukar berbanding dengan syarat-syarat yang diberikan oleh google adsense.
1. Kumpulblogger.comSebuah rangkaian blogger gathering Blogger Indonesia untuk mendapatkan alternatif penghasilan tambahan, dengan cara menyediakan spot / ruangan pada blog sebagai tempat menyampaikan pesan komersial dari Advertiser. Penerbit akan mendapat 1 kali Klik Type Text Links bernilai RM 300, Jenis Mini Banner Rp. 350, yang boleh dikira sendiri jumlah pendapatan yang diperoleh setiap bulan.
2. Pub.Kliksaya.comKliksaya adalah pasaran iklan online di wilayah Indonesia.Penerbit akan mendapat komisen sebanyak 50% dari harga per klik yang ditawarkan oleh pengiklan.
3. Ppcindo.comPpcindo merupakan bentuk usaha jasa perkhidmatan iklan online pada rangkaian ppcindo laman web. Penerbit akan mendapat komisen yang lebih tinggi berdasarkan Alexa Rank (50% untuk penerbit).
4. KlikRupiahKlikRupiah adalah laman web pengiklan di mana setiap ahli melihat iklan akan dibayar US $ 100 untuk setiap iklan dengan masa 31 saat dan anda akan mendapat baik jika anda mengajak rakan anda.
5. Adsensecamp.comAdsenseCamp adalah website yang memberikan kesempatan bagi anda untuk memperoleh pendapatan tambahan dengan menyediakan ruang pada laman web anda sebagai iklan tempat untuk pengiklan.
6. Ppcinbox.comPpcinbox.com adalah sebuah laman web yang memberikan kesempatan bagi anda untuk memperoleh pendapatan tambahan dengan menyediakan ruang pada laman web anda sebagai iklan tempat untuk pengiklan.Penerbit akan dibayar US $ 100, - US $ 150, - untuk iklan teks dan Rp 200, - US $ 300, - US $ 500, - untuk iklan banner untuk setiap iklan yang diklik oleh pengunjung laman web anda (BPK).
7. adspeedyAdspeedy adalah sebuah portal iklan online yang berfungsi untuk membawa Advertiser (pengiklan) dan Publisher (penerbit).Klik dan kesan komisen adalah 50% hingga 80%.Peratusan kenaikan akan komisen secara beransur-ansur berdasarkan reputasi, sedangkan pembayaran akan dipindahkan terus ke akaun bank.
8. Adsentra.comAdsentra memberikan perkhidmatan Rangkaian Iklan Indonesia atau istilah popular Indonesia Advertising Network.
9. Bagus.coLihat iklan BAGUS.CO pada laman web anda, dan mendapatkan bayaran untuk setiap klik yang unik pada iklan. BAGUS.CO menyediakan sistem affiliate untuk Penerbit. Pembayaran komisen dilakukan setiap bulan melalui Paypal atau akaun bank dengan jumlah komisen sekurang-kurangnya Rp 25.000.
10. Pesan.comKetahui cara meningkatkan pendapatan anda dari laman web anda menggunakan akaun penerbit PESAN.com. - Iklan Papar teks / banner yang paling relevan dengan kandungan laman web anda. - Pertama di Asia, sistem PPC membayar setiap hari !! penerbit. - Pembayaran komisen dilakukan setiap hari melalui akaun bank anda dengan jumlah minimum komisi sebesar Rp 100.000, - - Pembayaran komisen besar untuk penerbit, sekurang-kurangnya Rp 150 ke Rp 3.000 per klik per klik bergantung pada tawaran pengiklan.
11. Adsoke.comadsoke.com adalah ad.soebat.com perubahan dalam domain ini yang kita lakukan, sehingga Advertiser dan Publisher browsing mudah untuk adsoke mendaftar di adsoke sebagai program perkongsian penerbit iklan dan mula mendapatkan pendapatan dari laman web / blog anda mulai hari ini
12. Sitti.co.idiklan kontekstual adalah iklan dipasang di laman laman web / blog yang tepat, menjangkau pengunjung laman web yang sesuai dengan profil pengiklan yang disasarkan. Profil ini termasuk umur, jenis kelamin, profesi, gaya hidup. Teknologi yang digunakan adalah berdasarkan kata kunci (keyword). Sistem SITTI membaca dan mengolah kata kunci untuk memilih iklan yang relevan / sesuai untuk dipaparkan di laman web yang sedang pengunjung dibaca. Bagi pengiklan, rangkaian ini membantu mencapai sasaran pasaran yang luas. Selain tayangan iklan percuma, anggaran fleksibel dan pengiklan bebas memilih bandar tempat iklan akan disajikan. Adapun pemilik blog dan laman web, laman dalam blog / laman web boleh digunakan untuk kepentingan iklan melalui SITTI dan boleh menjadi sumber pendapatan bulanan.

 
13. IdBlogNetwork.comIdblognetwork siap bekerja sama dengan blogger / penerbit yang mempunyai majoriti kriteria pembaca blog sebagai berikut 1. Muda P / L yang berumur antara 17-22 tahun 2. Wanita / Kerjaya / Ibu rumah tangga berusia 21-45 tahun 3. Profesional Eksekutif / Pengusaha P / W berusia 25-45 tahun dan di atas Sesiapa sahaja boleh menyertai jika mereka mempunyai kandungan asal, ada SARA, semangat untuk dunia blogging, mempunyai tulisan-tulisan inspirasi. Dengan kandungan blog yang berkualiti, target pasaran yang sesuai pada rangkaian idblognetwork kami yakin kami dapat membantu pengiklan dalam melakukan kempen pemasaran yang berkesan
14. BloggerBersatu.comBloggerBersatu.com didasarkan Laman Online Rangkaian Iklan PPC / Pay Per Click atau Bayar Per Klik dengan harga paling murah yang menawarkan perkhidmatan pengiklanan kepada anda pengiklan (Advertiser) yang ingin mempromosikan laman web dalam talian mereka atau perniagaan yang akan diedarkan kepada beribu-ribu web pemilik / blogger telah berdaftar di BloggerBersatu.com. BloggerBersatu.com juga sebuah laman web yang memberikan anda peluang untuk Penerbit (Publisher Ad) untuk mendapatkan tol percuma dengan menyediakan ruang / space pada laman web atau blog sebagai iklan tempat untuk pengiklan.
15. Adstars.co.idPPC adalah salah satu premium yang mempromosikan nilai lalu lintas dan kandungan blog. Keadaan PPC ini adalah blog harus mempunyai min 150,000 paparan halaman selama 3 bulan terakhir. Untuk lebih jelasnya silahkan langsung ke
16. TugasBlogger.comlaman Tugasblogger.com Sebuah Media dengan payperklik atau sistem PPC yang bekerja untuk mencapai pendapatan untuk Penerbit atau Pengiklan. Kami Terbaik Rangkaian Iklan. Kami membuat Advertiser menjual lebih banyak dan membuat Publisher (Blogger) mendapat komisyen lebih besar. Mengaktifkan iklan kata kunci yang disasarkan pada rangkaian PPC kami yang telah dibuat dengan betul dan terbuka. rangkaian PPC kami memudahkan antara pengiklan dan penerbit. Memberikan pengiklan dan penerbit kawalan penuh pada kempen iklan yang tidak boleh didapati di rangkaian iklan lain. Dengan banner dan iklan teks, Tugasblogger pasaran iklan telah mencipta sederhana dan kuat dan tepat bagi syarikat dan individu dari semua saiz Dapatkan pendapatan tambahan dari TugasBlogger Nikmati iklan untuk memperoleh pendapatan dari laman web anda. Laman web anda akan dilengkapi dengan teks link iklan dengan sistem bayar per klik. Anda akan mendapatkan wang jika ada untuk klik iklan kami di laman anda.
17. Pusatklik.comJika anda mempunyai website atau blog, anda mempunyai peluang untuk mendapatkan pendapatan tambahan hanya dengan bergabung ke Penerbit kami. Penerbit boleh memasang skrip dari link iklan Advertiser tergabung dalam PusatKLIK dengan sistem pay-per-klik. Anda akan mendapatkan wang jika ada untuk klik iklan kami di laman anda. Dapatkan limpahan pendapatan pasif dari laman web atau blog. Saya fikir itu akan muncul semakin banyak program PPC Indonesia seperti ini, memandangkan minat dalam usaha perniagaan online ini !!!
18. iklanblogger.comIklanBlogger.com adalah laman media promosi Iklan PPC (Pay Per Click) Indonesia yang menghubungkan pengiklan (pengiklan) dengan penerbit (publisher) dalam promosi media penyiaran melalui internet sebagai sarana pengembangan perniagaan di Indonesia.
Selain itu kami juga memberikan kesempatan bagi anda untuk mendapatkan wang secara online secara radikal (mudah, sederhana & serta-merta), hanya dengan penerbit di sini secara percuma, hanya memberikan sedikit ruang di laman web atau blog anda untuk meletakkan link iklan dari IklanBlogger.com, dan mendapatkan pendapatan tambahan secara online segera.


Keuntungan Menjadi AdvertiserMenyertai IklanBlogger.com sini untuk menyebarkan iklan mudah, murah dan berkesan. Sebagai pengiklan, anda boleh memasang iklan pada laman web / blog yang bekerja dengan IklanBlogger.com untuk menghantar hanya sekali. Menyebarkan iklan dan promosi anda meminimumkan masa bersama IklanBlogger.com sini.
Untuk memulakan kempen anda di sini perlu mendaftar terlebih dahulu sebagai pengiklan / advertiser, selain dari itu beriklan di sini dengan sekurang-kurangnya Rp 30.000, - boleh saja diiklankan dan harga per klik iklan tersebut sangat terjangkau dari 400 / klik dan selain dari itu anda juga akan mendapat bonus tambahan 60% untuk deposit PERCUMA yang anda lakukan nanti. Kami menggunakan Pay Per sistem Click, di mana anda hanya perlu membayar pada per klik unik pada iklan anda. Jadi anda hanya membayar untuk setiap pengunjung dengan IP yang berbeza. Dengan menggunakan sistem perlindungan perlindungan penipuan (1 IP / iklan) yang terbukti kehandalan, di sini setiap sen yang anda keluarkan tidak akan sia-sia. Mengiklankan apa-apa produk anda. IklanBlogger.com adalah pilihan yang tepat bagi pemilik produk, sekutu atau reseller dllJuga Baca: Cara Mendapatkan Wang Dari Iklan PopADS.
Keuntungan Menjadi PublisherBergabung sekarang bersama-sama IklanBlogger.com untuk mendapatkan pendapatan tambahan anda selesa dan bebas. Anda boleh mendaftar ke penerbit / publisher di sini tanpa membayar sama sekali, selepas anda pasang kod iklan kami di / website blog anda untuk pertama kalinya dan memastikan bahawa zon iklan telah diluluskan IklanBlogger.com maka akan boleh mendapatkan komisen per klik. Baca juga: Berapa banyak wang yang boleh anda dapatkan dari Google Adsense?
Website / blog anda akan ditipu iklan dengan membayar unik bagi setiap sistem klik. Anda akan mendapat komisen mulai dari US $ 200 (untuk menjadi) untuk setiap klik adalah sah (1 IP / iklan) yang terjadi pada iklan tersebut. IklanBlogger.com memberikan bagi hasil yang sangat menguntungkan sekali penerbit dengan peratusan berkisar antara 40% untuk rangkaian pemilik IklanBlogger.com dan 60% untuk penerbit / penerbit.
Setelah terkumpul muka Rp 25.000, komisen akan dibayar terus kerekening anda setiap awal bulan berikutnya. Semakin cepat anda menyertai di sini sebagai publisher, semakin cepat peluang anda mendapat komisen sebagai penerbit. Pendaftaran 100% PERCUMA, tanpa modal.


Untuk penerbit yang sudah berdaftar di IklanBlogger.com boleh menerima pembayaran komisen melalui Bank BCA, Mandiri, BNI, Niaga, Muamalat, Danamon, Mega juga pelbagai bank dengan logo ATM Bersama di seluruh Indonesia. Jika anda tidak mempunyai hoki dalam program PPC, ada alternatif lain seperti CPA atau Adsense.
Oke, anda sudah selesai menulis posting pertama hari ini, ketika ada yang masih bingung, sila komen di forum di bawah, jika saya boleh menjawab saya akan menjawab.Terima kasih telah berkunjung.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Program Pay Per Click Terkini 2016 Dari Negara Indonesia

0 carutan:

Post a Comment