Panduan Terbaik Untuk Membeli Smartphone

Saya tidak tahu di mana untuk bermula dalam pencarian anda untuk telefon baru? Sama ada anda seorang pembeli berpengalaman, atau yang ingin membeli telefon pintar pertama anda, di sini adalah beberapa petunjuk untuk membantu anda memulakan.
Berapa banyak yang anda perlu menghabiskan wang pada telefon pintar baru?

Walaupun ia kelihatan lebih mahal dipaparkan tahun ini, telefon pintar yang baik meletakkan tangan anda sebenarnya lebih murah berbanding sebelum ini. Dengan segala cara membelanjakan wang seperti LG G4 iPhone 6S atau persembahan, plug, jika anda mahu, tetapi ingat, sebahagian kecil daripada fungsi 4G Motorola Moto è beberapa cookies (2015) Harga murah, dan cemerlang dalam telefon hak mereka sendiri.

Ia juga bernilai mengingati telefon bimbit bahagian tahun lepas. LG G4 dan S6 kini boleh menjadi lebih kecil daripada bilangan baru telefon mid-range, lebih baik.



Telefon mudah alih skrin besar sangat popular pada hari ini, walaupun dengan Apple tablet telefon demam pelukan. Telefon berukuran 5.5 inci dan ke atas boleh dianggap sebagai demikian sering berkat dan hebat untuk menonton video dan bermain permainan kelihatan sangat baik.

Antara 4.5 dan 5.1 inci jari dan poket Apa yang lebih praktikal, tetapi juga melayari laman web yang baik, permainan dan banyak lagi. 4 inci telefon pintar, sementara itu, adalah sesuai untuk permainan video dan tidak mengganggu anak-anak dan pengguna. Jika anda tidak pasti apa yang terbaik, maka 5 inci bagi kebanyakan orang saiz yang baik.
Perkara-perkara lain yang perlu dipertimbangkan

Anda boleh mempertimbangkan ciri-ciri tambahan seperti bahagian atas sprinkles kek, tetapi mereka jauh lebih penting daripada itu. Seperti slot kad microSD, NFC, pengimbas cap jari dan kalis air satu perkara yang ketara boleh menjejaskan pengalaman pengguna keseluruhan telefon pintar.

Semua pengimbas cap jari dan NFC cepat menjadi mesti mempunyai ciri. Bukan sahaja sebelum menambah keselamatan tambahan ke telefon anda, kedua-dua digabungkan untuk membuka kemungkinan pembayaran tanpa sentuh. Sila percaya kita apabila kita katakan anda menggunakan cap jari pembayaran mudah alih sangat sejuk.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Panduan Terbaik Untuk Membeli Smartphone

0 carutan:

Post a Comment