Oppo R9 Plus


Nampaknya hari ini salah satu penghinaan yang paling teruk anda boleh berikan kepada telefon anda adalah bahawa ia kelihatan seperti iPhone yang. Rakan saya Aloysius Low memanggil saiz yang lebih kecil Oppo R9 ini, seperti yang dilakukan Daniel Van Boom daripada Meizu Pro 6.

Oppo R9 Plus Apple esque menyimpan trend berterusan, tetapi tidak seperti rakan-rakan saya, saya benar-benar berfikir telefon kelihatan besar, walaupun warna rose-emas bukan kegemaran saya.

R9 Plus mempunyai skrin 6 inci, berbanding 5.5 inci dari R9. Skrin yang lebih besar mempunyai resolusi 1,920x1,080-pixel yang sama, yang bermaksud sedikit penurunan dalam piksel per inci R9 (367 vs 401), tetapi anda tidak akan melihat. Kamera belakang telah dinaikkan daripada 13 megapiksel ke 16 megapiksel tetapi, sekali lagi, ia tidak akan mengubah dunia anda. (The kamera depan adalah sama 16 megapiksel sebagai R9 -. Impian mengambil gambar diri sendiri-kekasih)

Apa yang anda akan lihat adalah besar dalam kedua-dua bateri dan kuasa pemprosesan yang R9 Plus menawarkan untuk R9. Plus ia mempunyai Snapdragon 652 CPU. Ia merupakan satu 1.8GHz cip OCTA-core, tetapi apa yang penting adalah bahawa dia mempunyai uptick besar dalam kedua-dua prestasi dan grafik kuasa pemprosesan orang ramai berdasarkan model R9 itu. Malah, dalam ujian penanda aras kami, ia adalah di sana dengan Sony Xperia X dan Huawei Mate 8.

Hayat bateri adalah satu lagi bonus yang besar. Dengan bateri 4,120mAh, saya mengharapkan sesuatu yang baik, tetapi R9 Plus melebihi jangkaan saya dengan keputusan ujian 17 jam dan 30 minit. Yang menjadikan ia salah satu daripada hayat bateri yang terbaik yang kami telah lihat tahun ini.

Lebih penting lagi, semua ini datang pada hanya AU $ 100 lebih daripada R9 - AU $ 699 adalah kira-kira $ 530 atau £ 395, walaupun kita masih menunggu harga rasmi dan ketersediaan di luar rantau Asia-Pasifik.

Ia mungkin iPhone klon, tetapi Oppo R9 Plus pek kuasa yang mencukupi untuk membuat pilihan yang berharga untuk mid-range telefon Android. Dan melainkan jika anda benar-benar tidak menggunakan skrin 6 inci, ia adalah pilihan yang lebih baik daripada R9 diberi bayaran tambahan yang kecil.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Oppo R9 Plus

0 carutan:

Post a Comment