Motorola Moto G4


Moto kami ulasan G4 kini termasuk US harga dan tarikh keluaran maklumat rasmi.

Motorola Moto G jenama telah memperoleh reputasi untuk menawarkan ciri-ciri komputer yang canggih pada harga yang berpatutan. Walaupun dengan persaingan sengit daripada orang-orang seperti OnePlus dan alternatif Cina lain yang lebih murah, Moto G terus menarik perhatian.

Moto G4 - lelaran keempat talian - adalah tidak berbeza, dan sekali lagi menawarkan tahap yang baik ciri-ciri dan prestasi untuk harga yang rendah.

Di UK Moto G4 sekarang dan ia akan kos £ 169 (US $ 199, kira-kira AU $ 330), dan ia akan datang ke Amerika Syarikat pada 12 Julai, Motorola masih belum mengesahkan sama ada ia akan datang ke Australia.

Jika anda melihat spesifikasi di atas kertas G4 Moto anda akan melihat bahawa anda akan mendapat banyak telefon untuk wang anda.

Moto G4

Walau bagaimanapun, saya bimbang apabila Motorola mengumumkan dua versi Moto G tahun ini. Terdapat juga G4 Moto Plus, dan apabila telefon telah diumumkan saya fikir mungkin Motorola akan mengadakan beberapa ciri-ciri utama model plus sedikit lebih mahal.

Yang tidak berlaku walaupun - manakala beberapa ciri-ciri yang saya harap akan ke Moto G4 tidak akan dilihat di sini, berhampiran ketibaan serentak G4 Plus tidak memberi kesan pada spesifikasi Moto G banyak.

Moto G

Begitu juga dengan motto G4 bernilai menaik taraf kepada telefon lain dari Motorola? Mari kita lihat lebih dekat pada salah satu yang terbaik telefon bajet boleh dibeli dengan wang.

Pastikan untuk menonton video kajian G4 Moto kami untuk melihat telefon dalam tindakan.

reka bentuk

Rasanya seperti Motorola Moto G telah mengambil beberapa langkah ke belakang dari segi reka bentuk, tetapi ia tidak semestinya sesuatu yang buruk. reka bentuk Moto G4 adalah mudah, dan saya fikir bahawa faedah paparan tweak sedikit.

Ia tidak chunky sebagai Moto G (2015), tetapi masih tidak begitu nipis telefon bimbit, datang pada 9.8mm 11.6mm G3 daripada ini.

Moto G

Di hadapan telefon kini terdapat hanya satu pembesar suara menghadap ke hadapan, di atas, bukan dua, di bahagian atas dan bawah, yang kita lihat pada tahun lepas. Ia kelihatan bersih dan mudah, dan tidak ada banyak ruang kosong di sini, dengan bezel nipis sekitar skrin.

Dari depan saya rasa ini adalah salah satu daripada telefon Motorola yang berpandangan terbaik anda boleh membeli sekarang.

Moto G

Saya tidak berminat dalam reka bentuk di bahagian belakang. Panel belakang adalah plastik lagi, dan anda boleh dengan mudah mengeluarkan dengan menarik di bahagian bawah.

Bertekstur kembali Moto G (2015) telah turun untuk kemasan plastik yang lebih mudah. Dalam buku yang saya tidak berasa baik apabila disentuh seperti sebelum ini, walaupun ia mungkin lebih sesuai dengan selera anda jika anda tidak menjaga rasa bertekstur.

Motorola logo menonjol kembali dan saya duduk di jari saya ada sedikit juga.

Moto G

Tepi bulat telefon, membenarkan ia untuk duduk dengan selesa di tangan dan menawarkan banyak cengkaman berbanding dengan telefon Motorola sebelumnya.

3.5mm headphone jack masih ada - tidak seperti di Moto Z - dan duduk di atas telefon bimbit, di tengah-tengah. Saya sentiasa mendapati pelik memakai sebuah pelabuhan ini yang tidak boleh dipisahkan dan saya lebih suka ia dipindahkan kepada satu pihak, tetapi mungkin itu hanya saya.

Moto G

Moto G4 tahan air, tetapi itu tidak bermakna anda boleh pergi berenang di tab mandi atau mengambil ia untuk berenang - ia hanya bermaksud bahawa jika anda adalah percikan pada telefon anda, atau terjebak di dalam bilik mandi dengan itu, ia tidak sepatutnya pecah.

Ia adalah memalukan Moto G4 tidak benar-benar kalis air seperti X Force Moto, tetapi ia adalah baik untuk melihat siri G mengambil satu langkah lebih dekat untuk ketahanan. Seorang eksekutif Motorola memberitahu saya awal tahun ini bahawa rancangan itu adalah untuk membuat semua Motorola telefon bimbit adalah lebih tahan lama, jadi mungkin G5 Moto akan mendapatkan rawatan kalis air penuh.

Semua dalam semua Moto reka bentuk G4 tidak menyakitkan hati. Ia kelihatan lebih baik daripada sebelumnya, tetapi tiada apa yang akan menghalang anda di jalan dan meminta anda di mana anda mendapatkan telefon indah anda dari - dan diberi G4 Moto harga, ia difahami.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Motorola Moto G4

0 carutan:

Post a Comment