Kenapa Google AdSense Jadi Begitu Sangat Popular?



Google AdSense adalah salah satu rangkaian yang paling lama untuk menawarkan penerbitan pengiklanan dan bekerja di Pay Per sistem Klik.

Apabila ia datang kepada kesahihan Google AdSense, ia bercakap untuk dirinya sendiri. Google AdSense mempunyai beribu-ribu dan beribu-ribu pelanggan yang berpuas hati dan penerbit. gaji AdSense pada masa, setiap masa.

Salah satu sebab lagi untuk memilih Google AdSense adalah bahawa kita boleh mendapat banyak wang jika kita melakukan kerja kita dengan cara yang betul. Terdapat banyak blogger yang membuat hidup penuh dari blog mereka dan Google AdSense.

Jadi, Google AdSense layak untuk menjadi pilihan nombor satu di kalangan semua rangkaian yang lain.

Dia membayar harga adalah lebih baik daripada semua rangkaian lain jadi itulah sebab terbesar ia begitu popular di kalangan penulis blog.

Tetapi kerana semua orang sedang berjalan di belakang mereka, mereka telah membuat sistem pengajian yang ketat. Anda membuat kesilapan kecil dan tidak diluluskan bila-bila masa. Berikut adalah beberapa sebab mengapa Google akan menolak permohonan AdSense anda.
Common AdSense Penolakan Sebab

Berikut adalah sebab yang paling biasa bagi penolakan dan keperluan untuk Google AdSense yang anda mesti ingat sebelum kita masuk ke dalam butir-butir.
1. kandungan yang tidak mencukupi / halaman kandungan tidak boleh diterima

Laman web anda tidak mempunyai teks yang cukup untuk pakar Google untuk mengkaji semula.

Google menyediakan banyak nilai dan perhatian kepada kandungan blog sebelum menerima. Jika kandungan itu buruk bertulis dan mempunyai kesilapan tatabahasa Google akan menolak blog tidak lama lagi.

Bukan sahaja kandungan yang perlu tatabahasa yang betul, ia perlu unik dan mempunyai untuk memberikan nilai kepada pengguna dan pembaca blog. Jadi sebab nombor satu adalah kandungan yang ditulis di blog anda.
2. Page Jenis / Design blog anda

Apa yang anda akan lakukan jika halaman pendaratan anda dengan latar belakang kuning yang cerah lengkap dengan teks putih di atasnya, yang mempunyai kunci besar di seluruh tempat?

Ya, anda tidak akan melawat tapak sekali lagi.

Blog direka dengan buruk dan sukar bagi pengunjung untuk memahami mendapat ditolak oleh Google AdSense. Anda mesti mempunyai reka bentuk yang baik dan mata Leisure kemas dan cantik dalam penampilan.
3. Tiada Dasar Privasi, Mengenai Kami Hubungi Kami atau halaman

Terdapat beberapa laman web yang anda perlu ada sebelum memohon untuk Google AdSense jika anda mahu untuk mendapatkan diterima.

Ia adalah mengenai dasar privasi kami dan hubungi kami halaman. Laman web ini memberi idea bahawa anda adalah seorang profesional dan bahawa anda bekerja dari Google. Perlu diingat bahawa ia mempunyai halaman privasi juga merupakan salah satu syarat-syarat Google AdSense.
4. Laman web ini tidak mematuhi Dasar AdSense Google

Tidak kaya, kandungan yang unik dan bermakna, tiada trafik organik, muka surat dengan kandungan asal sedikit atau tidak ada atau pengalaman pengguna yang miskin melalui pelayaran dan organisasi yang jelas.

Laman web anda boleh menjadi salah satu yang membawa trafik melalui sumber haram, laman web dengan kata kunci yang berlebihan atau rekabentuk yang tidak dikodkan biasanya ditolak.

Jadi, anda perlu panduan yang lengkap dan senarai perkara-perkara yang perlu anda lakukan sebelum memohon untuk Google AdSense.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Kenapa Google AdSense Jadi Begitu Sangat Popular?

0 carutan:

Post a Comment