Iphone 7



Akhirnya, iPhone 7 dan iPhone 7 Plus di sini, dan ya, segala-galanya yang anda dengar adalah benar. Tidak ada bicu fon kepala, anda boleh dunk iPhone baru dalam air, dan kamera pada iPhone 7 Plus boleh melakukan pelbagai helah sihir. Jika tidak, perubahan yang agak halus.

Kami telah menggunakan 7 dan iPhone iPhone 7 Plus untuk masa yang singkat untuk mengumpul beberapa tanggapan pertama Apple terbaru dan terhebat. Berikut adalah semua yang anda perlu tahu, termasuk spesifikasi, ciri-ciri, harga dan ketersediaan. Nantikan ulasan penuh kami.
perubahan reka bentuk kecil kepada badan kalis air

IPhone 7 dan 7 Plus nampaknya tidak semua yang berbeza dari iPhone tahun lepas 6S dan 6S Plus - anda perlu menunggu sehingga tahun depan iPhone 7S / 8 untuk perubahan besar, dan khabar angin tentu telah banyak.

Perbezaan kosmetik (selain daripada bicu fon kepala penyingkiran - hello, gajah di dalam bilik) adalah bahawa kedua-dua iPhone 7 dan 7 Plus ialah air dan tahan dengan penarafan IP67 habuk (akhirnya!). Ini bermakna anda akan dapat mengambil salah seorang daripada mereka di bawah sehingga 1 meter air selama kira-kira 30 minit. tahap rintangan air tidak setinggi pada iPhone 7 dan 7 Plus seperti dalam Galaxy S7 dan kebanyakan telefon kalis air lain, yang semua sokongan air IP68 dan tahan debu. Perbezaannya adalah bahawa anda boleh tenggelam Galaxy S7 dalam 5 meter air untuk 1 meter dengan iPhone 7. Melainkan anda sebenarnya berenang dengan telefon bimbit anda, ia benar-benar bukan masalah besar, tetapi ia adalah memalukan bahawa pelancong kalis air Apple merupakan anak - Lapan belas diturunkan.

Berkaitan: Cara menempah iPhone baru 7 atau Apple Watch Siri 2 - dan mengelakkan garisan

Kami dikebumikan kedua-dua iPhone dalam bir stein penuh dengan air untuk melihat jika mereka akan lulus ujian, dan mereka - dengan cemerlang. Kedua-dua telefon beroperasi sepenuhnya selepas beberapa ujian rendaman. Kami juga bermain muzik pada iPhone 7 Plus semasa ia berada di bawah air di dalam gelas, dan ia telah dipam keluar bunyi seperti biasa. Jika apa-apa, pembesar suara bunyi yang lebih baik dengan penguatan kaca dan air.

Bercakap penceramah, iPhone 7 dan 7 Plus kini mempunyai dua gril penceramah di pinggir bahagian bawah telefon untuk 3.5mm headphone jack hilang. Betul, orang. Anda hanya mempunyai kilat port fon kepala sekarang, atau anda perlu pergi tanpa wayar atau menggunakan penyesuai yang dibekalkan, yang datang dalam kotak - lebih kepada yang kemudian.

Rupa-rupanya, headphone jack mengambil masa sehingga satu tan ruang, dan sekarang bahawa ia pergi, Apple ditambah Mesin taptic di tempat, yang menyediakan maklum balas haptic apabila anda menekan butang Utama. Maklum balas haptik adalah kunci kerana sekarang butang rumah tidak tekan-dapat - permukaan pepejal yang rata. Anda tekan untuk membuka kunci telefon, ketik dua kali anda untuk mencetuskan Apple Pay apabila skrin dimatikan, dan ketik dua kali apabila skrin aktif untuk mencetuskan mod pelbagai tugas. Apabila anda menekan, ia menyediakan maklum balas haptic adalah yang sama yang anda rasa apabila anda menggunakan Tap 3D pada icon app. Anda berasa getaran kecil, dan itu sahaja. Sesetengah orang akan kehilangan butang fizikal mereka, tetapi ia tidak mengganggu kami lagi.

Model Jet Black seperti terdedah kepada cap jari untuk setiap gelas yang disokong Galaxy S7, dan ia adalah memalukan.

IPhone 7 dan 7 Plus mengekalkan badan aluminium yang sama dan satu-satunya perbezaan adalah penempatan garis antena. Sekarang, mereka keluk sekitar sudut-sudut, daripada memotong kembali. IPhone baru juga berkongsi saiz yang sama setiap skrin seperti iPhone tahun lepas: skrin 4.7 inci pada 7, dan skrin 5.5 inci ke 7 Plus. Plus sukan resolusi 1920 x 1080 piksel, dan saudara yang lebih kecil pek 1334 x 750 piksel. Skrin kedua ialah 25 peratus lebih cerah daripada 6S dan memaparkan gamut warna yang luas.

Tetapi perbezaan itu masih boleh dilihat, dan mereka sangat jelas mengenai pilihan warna baru: Hitam Dan Jet Hitam. Jet Black mempunyai "permukaan bersih seperti cermin," dan kemasan berkilat.

Berkaitan: kampus futuristik 'kapal angkasa' Apple kelihatan hampir bersedia untuk berlepas

"Kemasan berkilat jet iPhone hitam 7 dicapai melalui tepat sembilan langkah anodization dan proses polishing," menurut laman web itu. "Permukaan sama keras seperti produk Apple yang lain anodized, namun, bersinar tinggi dapat menunjukkan sama ada mikro melecet menggunakan Jika anda bimbang tentang perkara ini, kami mengesyorkan bahawa anda menggunakan salah satu daripada banyak kes boleh melindungi iPhone anda.."

Ya, Apple hanya disyorkan anda kes bagi jet iPhone anda hitam 7 kerana ia terdedah kepada calar. Ia juga memungut cap jari seperti perniagaan tiada siapa. Model Jet Black seperti terdedah kepada cap jari untuk setiap gelas yang disokong Galaxy S7, dan ia adalah memalukan. Ia kelihatan begitu cantik sehingga anda menyentuhnya, tetapi kemudian ia telah diliputi dalam kotoran berminyak. Secara peribadi, saya tidak suka telefon cap jari ditutup dan saya lebih suka kemasan matte hitam. Apple masih menawarkan perak, emas, dan meningkat emas untuk tradisionalis yang tidak mahu model hitam baru.

Kamera di belakang masih menonjol, tetapi perbezaan yang paling ketara adalah iPhone 7 Plus. Ia mempunyai dua kamera di belakang, sama seperti telefon pintar seperti G5 LG. Ini adalah yang pertama pernah iPhone mempunyai ciri-ciri seperti, yang pasti dengan mudah di belakang peranti. Kami akan pergi ke lebih terperinci mengenai kamera kemudian dalam artikel ini.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Iphone 7

0 carutan:

Post a Comment