Honor 7



Apabila kita berkata "telefon pintar yang mampu dimiliki" Anda mungkin berfikir plastik, rendah spec, dan mempunyai banyak kompromi. Tetapi pertengahan julat berubah secara drastik dengan telefon seperti OnePlus dua mangsa berhampiran akhir spesifikasi dengan harga yang rendah-akhir. Sekarang Honor, terbitan daripada syarikat Huawei, telah dilancarkan Honor 7.

Idea di sebalik Honor 7 adalah untuk memberi orang apa yang mereka mahu, tanpa melanggar bank. Hasilnya ialah membina kualiti spesifikasi untuk memastikan pengguna lebih mencabar gembira. Tetapi boleh Honor 7 pendirian untuk orang seperti OnePlus 2 atau hubungan yang jauh, perisian suram Huawei P8?

Jika kita kembali dalam masa beberapa tahun untuk menunjukkan kepada kita apa yang £ 250 boleh membeli dari segi membina kualiti, kami akan terkejut dengan masa depan. Honor telah meningkatkan permainan dengan telefon pintar ini.

badan telefon meletup pasir unibody seramik yang menggunakan bahan-bahan aeroangkasa gred. Ini bukan sahaja bermaksud cahaya (baik, sedikit cerah dalam 157g) dan kuat, tetapi ia adalah sejuk untuk berurusan dengan juga. Bagaimana untuk melupuskan logam di belakang haba besar, jadi walaupun pengecasan pesat telefon bimbit, dengan Wi-Fi dan penyegerakan kiri, ia masih sejuk. Walaupun dihangatkan apabila menatal melalui gambar dan memuat naik mereka ke Dropbox apabila keluar di matahari, kita tidak akan memanggilnya panas. Tidak seperti terlalu panas Sony Xperia Z3 

Butir-butir kecil seperti gril pembesar suara, yang CNC digerudi selepas logam dicat, menambah kemasan lebih baik - walaupun ia kos lebih untuk menghasilkan. Jeriji kelihatan besar, seperti Apple iPhone 6 cara itu.

Saiz bezel skrin minimum tetapi tidak inovatif, juga merupakan bentuk agak generik peranti. Ia adalah munasabah pada 8.5mm tebal, supaya ia tidak terlalu nipis, tidak terlalu tebal, dan mesin kembali untuk menawarkan banyak cengkaman.

Tetapi ia hanya tidak yang menarik dari segi reka bentuk; Generik. Tetapi kemudian mengingatkan diri kita tentang titik harga dan banyak sudah diampunkan.

Honor 7 dilengkapi dengan dual SIM dulang nano bermakna sama ada dua kad SIM atau SIM dan microSD boleh digunakan, yang sedikit lebih bijak daripada makna yang dua itu sendiri.

5.2-inci skrin IPS-NEO di atas kapal Honor 7 menawarkan resolusi yang munasabah 1920 x 1080 piksel untuk kepadatan 424ppi dihormati. Ia tidak qHD seperti beberapa telefon bimbit yang top-spec, tetapi pada ketika harga ini kita tidak boleh membuat aduan, terutamanya dengan nisbah badan skrin ke datang pada 72.4 peratus.

Walaupun langkah turun dari 2K kekayaan beberapa telefon pintar premium, tidak kurang terperinci - ia masih paparan tajam dan saiz yang baik untuk harga.

Menggunakan telefon bimbit dengan pelarasan kecerahan automatik diaktifkan dan kami mendapati ia tidak ketara dan mungkin tidak berkesan kerana ia boleh. Kami mendapati diri kita mematikan kecerahan automatik beberapa kali untuk melihat gambar dengan punch cukup untuk menghargai mereka, yang sebaliknya tidak mempunyai telefon yang apabila ia ditinggalkan sendirian.

suhu warna boleh disesuaikan untuk membantu kira-kira, tetapi tidak ada pilihan untuk menetapkan kecerahan automatik lebih tinggi atau lebih rendah seperti yang berlaku di sesetengah telefon bimbit Samsung, sebagai contoh: Kamera dan banyak tambahan

Kamera di bahagian depan dan belakang Honor 7 adalah sebahagian besar daripada rayuan. belakang menawarkan 20 megapiksel Sony sensor manakala hadapan yang menawarkan kamera 8-megapiksel dan kilat cahaya dinyalakan perlahan-lahan untuk narcissistic. Mereka ditambah pula dengan pelbagai pilihan perisian yang membuat menggunakan kamera ini adalah benar-benar menyeronokkan.

Fun adalah satu perkara, tetapi gambar-gambar yang baik? Seperti yang anda jangkakan dari kamera 8 megapiksel mempunyai banyak detail narcissistic. Dengan begitu banyak telefon yang dibuat di China, terdapat juga mod Beauty melembutkan detail muka dan sedikit melampau. Lihat sahaja tiga tahap penggunaan dalam imej di atas, di mana garis wajah mula hilang meninggalkan muka terlicin keluar seperti hantu. Mempunyai flash adalah sentuhan baik untuk malam gambar walaupun - perhatikan gambar diri sendiri peminat kepompong.

20 megapiksel pek kamera utama dalam banyak butiran dan operasi sepantas kilat. Jadi dari satu suntikan untuk letupan menyentap atau kesan foto, tidak ada lag sama sekali dalam fikiran kita. Anda boleh terus tekan untuk menangkap pukulan selepas ditembak.

Kesan bokeh yang menarik untuk melembutkan latar belakang buatan, terutamanya dengan memberi tumpuan kepada mata pelajaran latar depan dalam tangkapan makro close-up. Terdapat juga pilihan untuk memberi tumpuan selepas tembakan itu telah diambil. Ini bukanlah sesuatu yang baru, seperti yang dilihat dalam model seperti HTC One M9, dan masih tidak sempurna, tetapi pastinya berpuasa pada Honor ini.

Light Painting Tetapan mod Fun berguna dalam keadaan tertentu. Terdapat keupayaan untuk mengaburkan lampu bergerak - dikhaskan untuk kereta di jalan raya - kita digunakan untuk kesan yang besar apabila mengambil perjalanan karnival bergerak. cahaya mod Graffiti melakukan perkara yang sama dengan meninggalkan shutter terbuka, tetapi ia adalah lebih sukar untuk mendapatkan keputusan yang baik dari luar kabur - anda mesti mempunyai telefon yang kekal stabil untuk pendedahan yang lama ini. Terdapat juga Silky mod Air dan Star Track untuk menembak sungai atau langit malam. mod masa berlalu juga semudah menunjuk dan rakaman untuk masa yang lama diperlukan.

Video, seperti yang anda lihat di bawah, ia adalah jelas walaupun dalam mencabar keadaan pencahayaan dan bunyi yang baik - walaupun berhadapan dengan tahap bunyi gig.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Honor 7

0 carutan:

Post a Comment