Alcatel’s Idol 4S



Alcatel menggoda 4S Idol kembali di Kongres Dunia Mudah Alih di bulan Februari, tetapi kini telefon secara rasmi di sini. Tidak banyak yang berubah kerana kita lepas menyaksikan peranti, tetapi versi AS kini mempunyai sensor cap jari.

Pada MWC, LG turut mempamerkan Idol 4 - kata syarikat itu adanya peranti dan juga orang lain yang akan diumumkan tidak lama lagi, kerana Idol 4S hanya permulaan. 4S adalah lebih tinggi-akhir, dengan 5.5 inci skrin Quad HD AMOLED dan resolusi 2560 x 1440 piksel. Ia dikuasakan oleh lapan-teras Qualcomm Snapdragon 652 pemproses, mempunyai 3GB RAM, 32GB ruang simpanan terbina dalam, dan bateri 3,000 mah untuk boot. Anda juga akan dapat mengembangkan simpanan anda terima kasih kepada sokongan kad MicroSD.

Kamera belakang menangkap imej yang tajam menggunakan 16-mexapixel f / 2.0 kanta aperture, dan kamera hadapan menghadap pek 8 megapixel dan juga mempunyai flash. Anda juga akan dapat untuk menangkap video pada 30fps 2K, video 1080p pada 60 fps, dan video 720p pada 120fps.

Sudah tentu, Alcatel juga menekankan Boom pengalaman Key dengan 4S Idol - ia adalah satu butang pada sisi telefon untuk melaksanakan fungsi dalam aplikasi yang berbeza. Sebagai contoh, anda boleh menggandakan paip untuk mengambil foto atau akhbar yang panjang untuk mengambil pecah ditembak. Anda juga boleh menggunakannya untuk meningkatkan audio apabila muzik sedang bermain, atau anda boleh menggunakannya untuk mencetuskan aplikasi tertentu.

Akhbar: OnePlus OnePlus 3 vs X: Adakah OnePlus baik 3 doh tambahan?

Spesifikasi sudah pasti pepejal, dan harga yang cukup rendah $ 400. Untuk harga itu, anda boleh mendapatkan OnePlus 3, yang mempunyai hampir ciri-ciri komputer yang sama kecuali ia mempunyai Qualcomm Snapdragon 820 pemproses yang lebih berkuasa. Sudah tentu, terdapat beberapa perbezaan kecil. Sebagai contoh, Idol 4S mempunyai resolusi skrin yang lebih tinggi.

Reka bentuk yang agak berbeza daripada Idol sebelumnya, kerana bahagian depan dan belakang peranti dibincangkan dalam 2.5D kaca. tepi atas dan bawah boleh berasa sedikit lebih tajam kerana tiada pembesar suara hadapan menghadap yang menganjur, dan butang kuasa boleh menjadi sedikit sukar untuk mencapai apabila duduk sepanjang jalan di sebelah kiri telefon. Bahagian belakang peranti menyerupai Samsung Galaxy S7, melainkan anda akan mendapati sebuah sensor cap jari dan penjenamaan Alcatel sana juga.
Satu ikatan VR

Apabila anda membeli 4S Idol, anda bukan sahaja mendapat telefon pintar. Alcatel menawarkan bundle realiti maya, termasuk set kepala yang menyerupai Samsung Gear VR. Tatal ke hadapan Idol 4S alat dengar, dan anda akan dapat menikmati kandungan dalam mendalam VR. telefon pemberkasan Alcatel dengan pelbagai aplikasi VR untuk mewujudkan satu pengalaman yang lancar. Salah satu contoh adalah Littlestar, aplikasi media menawarkan kandungan VR dari pelbagai tempat seperti ABC News dan Showtime. Anda juga akan mendapati diri anda Alcatel Launcher VR dan VR Store - pelancar membolehkan anda melayari semua kandungan VR anda di satu tempat, supaya anda tidak perlu membawa telefon anda kepada navigasi ke aplikasi lain. VR Store akan melancarkan kandungan asal dari Alcatel.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Alcatel’s Idol 4S

0 carutan:

Post a Comment