HTC One X+


Ia seolah-olah bahawa HTC ingin terus menunjukkan konsisten terhadap pasaran android kelas atas. Terbukti apabila ini pengeluar Taiwan android pintar perintis telefon ber'otak 'empat. Setelah sebelum ini mengeluarkan HTC One X pada tahun lalu, kini telah kembali pengganti disebut-sebut sebagai pelengkap siri sebelumnya HTC One X +. Ingin tahu bagaimana sukar smarttphone ini, menurut kajian itu.

Dari segi reka bentuk yang mengamalkan unibodi, tetapi kelihatan rupa minimalis elegan dikekalkan pada keluarga One X telefon. Badan berukuran 134.4 x 69.9 x 8.9 mm diperbuat daripada plastik polikarbonat mempunyai berat 135 gram. Tidak seperti sebelumnya, HTC skrin One X + telah dilengkapi dengan lapisan perlindungan Corning Gorilla Glass 2.

Seterusnya, mari kita lihat pada 'enjin' di belakang HTC One X +. Seperti yang dilaporkan oleh peranti adalah pasukan JagatReview bersenjata NVIDIA Tegra 3 SoC yang mengandungi ULP GeForce GPU dan quad-core Cortex-A9. Selain itu, dengan clockspeed 1.7 GHz dan 1 GB RAM telefon berasa ketat apabila digunakan. Pilihan storan dalaman yang ada bagi 32 GB dan 64 GB, tetapi tolak slot memori luaran. maklumat hanya tabloidpulsa mendedahkan dalam Tegra 3 juga mengandungi 1 teras (core) fungsi tambahan sahaja untuk menjimatkan penggunaan bateri.

Dengan menggunakan sistem operasi terkini 4.1.1 versi Jelly Bean untuk HTC One X + juga disertai dengan antara muka pengguna yang tersendiri yang HTC HTC Sense 4+ siri. Memakai panel Super LCD2 4.7-inci skrin kapasitif dengan 16 juta warna dan mempunyai resolusi 1280 x 720. Skrin Luar biasa juga boleh bertindak balas kepada seramai 10 peringkat. Satu lagi kelebihan ialah teknologi MHL (Mudah Alih Definisi Tinggi Link) port MicroUSBnya yang bermakna ia boleh terus menyambung ke HDTV kegemaran anda, sudah tentu dengan bantuan MHL penyesuai.

telefon pintar mewah pasti kelihatan hambar tanpa kehadiran kamera yang mampu. Berehat, kerana HTC One X + mempunyai MP kamera 8 (3264 x 2448 px) 1080p @ 28fps HD penuh di bahagian belakang dan 1.6 MP (1456 x 1088 px) 720p @ 30fps pada bahagian depan. Daripada ciri-ciri di atas semua tenaga yang dibekalkan daripada bateri dengan kapasiti 2100 mAh. Hasil data ujian yang dibuat telefon ini video play mp4 yang kuat selama 9 jam 51 minit.

Selain menguji dilalakukan hayat bateri juga menguji prestasi telefon pintar. Melalui satu siri ujian HTC One X + adalah atas pesaingnya. Oleh itu keputusan ringkasan ulasan kami berharap dapat memberi sumbangan dalam menentukan alat impian anda.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : HTC One X+

0 carutan:

Post a Comment