Acer Iconia Tab A701


Kali ini aku share pasal Acer Iconia Tab A701. Mungkin korang dah tahu syarikat ACER ni.

Memang mengeluar bermacam-macam produk digital yang canggih.

Tapi kali ini aku akan kongsikan tentang Acer Iconia Tab A701.

Semua rasanya telah tahu Apa itu Acer Bukan?

Baiklah tanpa perlu celoteh panjang lagi, mari ikut perkongsian ini.

Abaikan gambar nyamuk diatas :)

Nama besar dalam dunia android Acer tidak ragu-ragu. Selain daripada produk yang dijual di pasaran, pengeluar ini tidak mempunyai kualiti kurang hebat pesaing pari. Satu tablet mengaluarkan bukti Acer Iconia Tab A701 Android berasaskan.

Peranti ini dikuasakan koneksifitas 3G kapasitif skrin 10.1 inci. Tentera Nvidia Tegra 3 pemproses quad-teras (diclaim sebagai tablet pertama quad-core di Indonesia), 1.3 GHz, Ultra Low Power GeForce GPU dan 1GB RAM prestasi yang tidak boleh diragukan. Dilengkapi dengan 5 MP kamera, HD webcam dan momori NAND Flash storan dalaman 32GB membuat ini alat yang sempurna. Pengguna lagi disajikan dengan Dolby teknologi audio mudah alih 3+ saluran bunyi sekeliling, penuh HD 1920 x 1200 piksel dan berat hanya 695 gram.


Selain itu, terdapat 2 kamera penuh HD hadapan iaitu 1080p utama dan 720p. Bagi memudahkan pemiliknya dalam persembahan, Iconia Tab A701 dilengkapi dengan paparan VGA dwi dan mengunjurkan.

Kesemua mereka dalam modali dengan OS Ice Cream Sandwich dan anda boleh terus upgrade ke 4.1 Jelly Bean OTA. Masalah daya tahan mengkaim bateri Acer boleh menonton rancangan vidoe sehingga 11 jam tanpa henti terima kasih kepada sumber tenaga 9800mAh. Mengenai harga syarikat Taiwan yang memasang disekisaran 5.7 juta.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Acer Iconia Tab A701

0 carutan:

Post a Comment